مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-09بين الملل

مهمترین چالش دور هفتم مذاکرات وین چیست؟


ایران تصریح دارد که چیزی فراتر از برجام نمی خواهد، اما چون یکبار آمریکا بدعهدی کرده است و از برجام خارج شده است، لذا ایران این خواسته ی به حق و کاملا منطقی را مطرح می کند که آمریکا باید در خصوص عدم خروج مجدد از برجام تضمین بدهد.

- یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه کمبود زمان و انتظارات فراتر از برجام دو مشکل مهم پیش روی بازیگران ذی نفع در دور هفتم مذاکرات احیای برجام است، گفت: سپردن ضمانت از سوی آمریکا برای عدم خروج مجدد از توافق هسته ای مهمترین محور اختلافات در این دور از مذاکرات وین است.

رضا ذبیحی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که با توجه به دور جدید مذاکرات وین در 8 آذرماه، فکر می کنید نقطه آغازین مباحث در این مذاکرات چه خواهد بود، گفت: به نظر می رسد تمرکز مذاکره کنندگان بر مسائل باقی مانده و به ویژه در خصوص موضوع ضمانت دادن آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام باشد.

اختلافات میان ایران و سایر طرف های مذاکره کننده در سه محور مختلف قابل بررسی و جمع بندی هستند این کارشناس مسائل بین الملل همچنین با اظهار اینکه آنطور که پیداست اختلافات میان ایران و سایر طرف های مذاکره کننده در سه محور مختلف قابل بررسی و جمع بندی هستند، افزود: محور اول و اصلی اختلافات مربوط به تاکید بر این موضوع است که آمریکا باید برای عدم خروج م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین چالش دور هفتم مذاکرات وین چیست؟

مهمترین چالش دور هفتم مذاکرات وین چیست؟