مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-09سياسي

بازگشت علی صادقی به تلویزیون؛ در جست وجوی نشاط و سرگرمی در کنداکتور


سریال جدید «پلاک 13» به عنوان تنها کمدی جدید این شب های تلویزیون، مأموریت نشاط آفرینی را که در حکم رییس جدید سازمان صداوسیما آمده به انجام نمی رساند.

- جی پلاس، مدتی پیش در همین صفحه خواندید که تلویزیون تلاش کرده با اضافه کردن برنامه های جدید به کنداکتور شبکه های مختلف، جدول پخش شبکه ها را متنوع، سرگرم کننده و بانشاط کند، اما این اتفاق با سری جدید برنامه های روتین تلویزیون که در سری های قبل هم چندان پرمخاطب نبوده اند، رخ نداده است.

در راستای نشاط آفرینی که از سوی رهبر انقلاب به عنوان یکی از ماموریت های مهم تلویزیون تعیین شده بود، از جمعه شب یک سریال کمدی به جدول پخش شبکه 3 اضافه شده و اکنون پلاک 13 ساخته آرش معیریان تنها سریال کمدی جدید تلویزیون است، اما بعید است این مجموعه بتواند خلأ نشاط را در باکس آثار نمایشی تلویزیون پر کند.

سریال پلاک 13 روزنامه خراسان نوشت؛ سریال پلاک 13 به کارگردانی آرش معیریان جدیدترین سریال نود شبی تلویزیون است که به سبک کمدی های سیتکام ساخته شده است.

قصه این مجموعه در لوکیشن های ثابتی می گذرد و ماجرا از آن جا شروع می شود که یک خانه باغ از طرف عمه خانواده به وراث ارث می رسد.

کاراکترهای قصه که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند، مجبور می شوند طبق وصیت عمه در خانه باغ کنار هم زندگی کنند و اختلافات شان را کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت علی صادقی به تلویزیون؛ در جست وجوی نشاط و سرگرمی در کنداکتور

بازگشت علی صادقی به تلویزیون؛ در جست وجوی نشاط و سرگرمی در کنداکتور