مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-09سياسي

ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در سیستان و بلوچستان آغاز شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام سیستان و بلوچستان گفت: ششمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع 8 هزار بسته معیشتی در زاهدان آغاز به کار کرده است.

- ، اظهار داشت: ششمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع 8 هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد در زاهدان آغاز به کار کرده است.

وی ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها را 350 هزار تومان بیان کرد و ادامه داد: توزیع بسته های غذایی و بهداشتی را گروه های جهادی، خیری و سازمان مردم نهاد بومی منطقه در نقاطی که شناسایی شده است بر عهده دارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: شهرک دامداران زاهدان یکی از مناطق هدف قرارگاه 110 محله ستاد اجرایی است که برنامه های توسعه ای با محوریت مردم و همکاری ستاد در این منطقه اجرا می شود.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تأمین بسته های معیشتی و بهداشتی به مبارزه با این بیماری منحوس برخاسته است.

راشکی با اشاره به اینکه این بسته های غذایی شامل اقلامی همچون مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، گوشت و حبوبات است، گفت: مبارزه با این ویروس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در سیستان و بلوچستان آغاز شد