مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-09سياسي

عملیات مردم یاری و کمک مومنانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران


در دومین حاشیه رزمایش مشترک ذوالفقار1400، عملیات مردم یاری توسط یگان های مختلف ارتش در شهرستان کنارک و مناطق کم برخوردار در سواحل مکران اجرا شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در دومین حاشیه رزمایش مشترک ذوالفقار1400، عملیات مردم یاری توسط یگان های مختلف ارتش در شهرستان کنارک و مناطق کم برخوردار در سواحل مکران اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار سیدمحمد موسوی سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار1400 گفت: این مرحله از رزمایش با اعزام نیروهای بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق کم برخوردار در منطقه عمومی رزمایش آغاز شد.

وی افزود: در این طرح متخصصان چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی، پزشک عمومی، به ارایه خدمات درمانی رایگان از جمله (ویزیت، تحویل دارو و اهدای بسته سلامت) و همچنین خدمات دامپزشکی پرداختند.

امیر دریادار موسوی خاطرنشان کرد: برپایی 3بیمارستان سیار در منطقه، ارائه خدمات با تخصص های پزشکی مختلف و تجهیزات پزشکی، اهدای کمکهای مومنانه و اعزام گروه های پزشکی و دامپزشکی به برخی روستاهای کم برخوردار و همچنین تجهیز بیمارستان های منطقه عمومی رزمایش توسط اداره بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش از دیگر اقدامات انجام شده در خلال رزمایش مشترک ذوال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مردم یاری و کمک مومنانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران

عملیات مردم یاری و کمک مومنانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران