مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-09دانش

رشد 428 درصدی تعداد مقالات دانشگاه لرستان در پایگاه استنادی Web of Sciennce


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد فیضیان، معاون پژوهشی دانشگاه لرستان، پیرامون تعداد مقالات نمایه شده این دانشگاه در پایگاه استنادی (WOS) اظهار کرد: - معاون پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: تعداد مقالات نمایه شده این دانشگاه در پایگاه استنادی (WOS) رشدی 428 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد فیضیان، معاون پژوهشی دانشگاه لرستان، پیرامون تعداد مقالات نمایه شده این دانشگاه در پایگاه استنادی (WOS) اظهار کرد: خوشبختانه تعداد مقالات پر استناد (Highly-Cited)نمایه شده در پایگاه استنادی Web of Sciennce (WOS) در سال گذشته هشت مورد بوده و این درحالیست که این رقم در سال 1392 صفر بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد استنادهای دریافتی در پایگاه استنادی Web of Sciennce (WOS) در سال 92، 820 مقاله بوده است و در سال گذشته این تعداد 6516 مورد بوده که رشد 694.

63 درصدی را نشان می دهد، افزود: همچنین تعداد مقالات نمایه شده این دانشگاه در پایگاه استنادی (WOS) رشدی 428.

76 درصدی داشته است.

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان با اشاره به تعداد مقالات منتشر شده در مجلات Q1، Q2، Q3 و Q4 براساس پایگاه Incites گفت: تعداد مقالات منتشر شده در این مجلات 327 مورد بوده که 98 مورد در مجلات Q1 و مابقی در مجلات Q2، Q3 و Q4 منتشرشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 428 درصدی تعداد مقالات دانشگاه لرستان در پایگاه استنادی Web of Sciennce

رشد 428 درصدی تعداد مقالات دانشگاه لرستان در پایگاه استنادی Web of Sciennce