مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-09اقتصادي

تولید 230 هزار صافی دیالیز در هلال احمر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی؛ صافی دیالیز، محصول راهبردی شرکت تجهیزات پزشکی است که جامعه هدف این محصول بیماران مستاصل و درمانده دیالیزی هستند و نقش مهم و اساسی را در عمل همودیالیز (رایج ترین روش .

- از دهم مهر تا پانزدهم آبان ماه جاری 230 هزار عدد صافی دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده است که با توجه به نیاز مبرم بیماران دیالیزی، تولید این محصول استراتژیک در این شرکت افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی؛ صافی دیالیز، محصول راهبردی شرکت تجهیزات پزشکی است که جامعه هدف این محصول بیماران مستاصل و درمانده دیالیزی هستند و نقش مهم و اساسی را در عمل همودیالیز (رایج ترین روش برای درمان نارسایی پیشرفته و دائمی کلیه) ایفا می کند.

بر اساس این گزارش؛ از دهم مهر تا پانزدهم آبان ماه جاری 230 هزار عدد صافی دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده است که با توجه به نیاز مبرم بیماران دیالیزی، تولید این محصول استراتژیک در این شرکت افزایش داشته است.

اکنون خطوط تولید انواع صافی دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در سایز های 4/F 6/F 7/F 8 F و 60/F 70/F 80 F و در دو نوع High Flux و Low Flux فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 230 هزار صافی دیالیز در هلال احمر

تولید 230 هزار صافی دیالیز در هلال احمر