مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-09دانش

کودکان در شهربازی رباتیک با زندگی فناورانه آشنا می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ حسین ذبیحی­ خیبری مدیرعامل شرکت آینده رباتیک سبز آرسام گفت: - اهمیت ورود درست کودکان به حوزه­ های فناورانه به اندازه­ ای است که فعالان فناور یک شرکت دانش ­بنیان برای این مهم، یک شهربازی هوشمند طراحی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ حسین ذبیحی­ خیبری مدیرعامل شرکت آینده رباتیک سبز آرسام گفت: محصولاتی که ما تولید می­ کنیم تکنولوژی را به زندگی کودکان وارد کرده و سبب می­ شود تا آنها، خیلی زودتر یک زندگی تکنولوژیک را تجربه کنند.

ورود هوش مصنوعی به زندگی کودکاناین شرکت دانش بنیان، یک شهربازی رباتیک ساخته که یک ربات در راس آن قرار دارد و یک­سری بازی­ های تکنولوژیک را هدایت می­ کند.

در این اساب­بازی­ های هوشمند، برای آموزش و سرگرمی­ کودکان، از هوش مصنوعی استفاده شده؛ مثلا گوشی موبایل به ابزاری تعاملی تبدیل و کودک با آن بازی کرده و مراحل پیش می­ رود و گوشی موبایل به قطعات متصل می­ شود.

البته که این بازی مشابه خارجی چندانی ندارد و مهمترین نوع آن آمریکایی است، اما امتیازی که نمونه ایرانی در قیاس با نمونه­ های مشابه خارجی دارد آن است که قابلیت کار در هر نوع گوشی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان در شهربازی رباتیک با زندگی فناورانه آشنا می شوند

کودکان در شهربازی رباتیک با زندگی فناورانه آشنا می شوند