مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-09بين الملل

سازمان ملل: سه میلیون نفر در میانمار نیازمند کمک های فوری هستند


رییس بخش کمک رسان سازمان ملل هشدار داد که اوضاع بشری در میانمار در حالی رو به وخامت است که بیش از سه میلیون تن در این کشور به دلیل درگیری های مکرر و افول اقتصادی نیازمند کمک هستند.

- رییس بخش کمک رسان سازمان ملل هشدار داد که اوضاع بشری در میانمار در حالی رو به وخامت است که بیش از سه میلیون تن در این کشور به دلیل درگیری های مکرر و افول اقتصادی نیازمند کمک هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه در جلسه ای غیرعلنی به بررسی اوضاع میانمار پرداخت.

این نشست با نخستین سالگرد انتخاب مجدد حزب آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار که در پی کودتای اول فوریه سال جاری میلادی سرنگون شد، تلاقی زمانی داشت.

استفن دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: انتخاباتی که در آن حزب سوچی پیروز شد، انتخابات آزاد و عادلانه بوده و ناظران بین المللی و داخلی بر آن صحه گذاشتند.

سازمان ملل بار دیگر به درخواست هایش از ارتش میانمار برای احترام به خواسته مردم و باز گرداندن یک روند دموکراتیک در میانمار تاکید دارد.

انگلیس خواستار برگزاری این نشست شورای امنیت درباره میانمار شد و معاون سفیر این کشور در سازمان ملل به خبرنگاران گفت: ما به شدت درباره اقدامات نظامی در شمال غرب میانمار نگران هستیم و همچنین شاهد فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: سه میلیون نفر در میانمار نیازمند کمک های فوری هستند

سازمان ملل: سه میلیون نفر در میانمار نیازمند کمک های فوری هستند