مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-09اجتماعي

هواشناسی: سامانه جدید بارشی، فردا چهارشنبه وارد کشور می شود


آخرین فعالیت سامانه بارشی امروز (سه شنبه) در هرمزگان، جنوب بوشهر، کرمان، جنوب شرق فارس و جنوب خراسان جنوبی خواهد بود - آخرین فعالیت سامانه بارشی امروز (سه شنبه) در هرمزگان، جنوب بوشهر، کرمان، جنوب شرق فارس و جنوب خراسان جنوبی خواهد بود کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از چهارشنبه شب خبر داد و گفت: بارندگی ها دوباره در غربِ نوار ساحلی خزر و شمال غربی کشور آغاز خواهد شد.

فریبا گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز به دمای هوا در مناطق ساحلی خزر افزوده می شود و بارندگی در این مناطق به ندرت خواهد بود.

وی ادامه داد: آخرین فعالیت سامانه بارشی امروز (سه شنبه) در هرمزگان، جنوب بوشهر، کرمان، جنوب شرق فارس و جنوب خراسان جنوبی خواهد بود که پیش بینی احتمال جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها همراه با کاهش دید به ویژه در گذرگاه های کوهستانی، احتمال بالا آمدن سطح رودخانه ها و احتمال تاخیر در پروازها را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: به دلیل رگبارهای موقت در نیمه جنوبی هشدار به رعایت احتیاط در تردد و عدم توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در فعالیت های کوهنوردی، پرهیز از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در عبور از جاده های کوهستانی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی توصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی: سامانه جدید بارشی، فردا چهارشنبه وارد کشور می شود

هواشناسی: سامانه جدید بارشی، فردا چهارشنبه وارد کشور می شود