مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-09فرهنگي

کتاب مشق تنبک اثر هنرمند فرهاد پورنوروز به مرحله چاپ رسید


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از رسیدن به مرحله چاپ کتاب مشق تنبک اثر هنرمند فرهاد پورنوروز خبر داد و گفت: این کتاب حاصل تجربیات 22 سال تدریس تنبک توسط این استاد نامی است.

- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج خبر داد: کتاب "مشق تنبک" اثر هنرمند فرهاد پورنوروز به مرحله چاپ رسید ایسنا/کردستان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از رسیدن به مرحله چاپ کتاب "مشق تنبک" اثر هنرمند فرهاد پورنوروز خبر داد و گفت: این کتاب حاصل تجربیات 22 سال تدریس تنبک توسط این استاد نامی است.

سرکه وت نجفی اظهار کرد: یکی از برنامه های تدوین شده شهر خلاق موسیقی کمک به مولفان این حوزه جهت تولید محتوی و چاپ کتاب هایی در زمینه موسیقی است.

گفت: فرهاد پورنوروز از هنرمندان و اساتید برجسته عرصه موسیقی است که سالهاست در حال تدریس و آموزش ساز تنبک می باشد.

وی گفت: حاصل تجربیات 22 ساله این هنرمند نامی در قالب کتابی با نام مشق تنبک تهیه و با کمک دبیرخانه شهر خلاق موسیقی به مرحله چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شهرداری سنندج، وی حفظ اصالت و تعهد به سنت آموزشی و اجرایی اساتید گرانقدری که هر کدام در حد توان و تخصص در راستای معرفی و تکامل ساز تنبک کوشش های ارزشمندی را به ثمر نشانده اند و مجموعه ارائه تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مشق تنبک اثر هنرمند فرهاد پورنوروز به مرحله چاپ رسید

کتاب مشق تنبک اثر هنرمند فرهاد پورنوروز به مرحله چاپ رسید