مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-09بين الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تهدید به مرگ شد/لاپید: اسراییل در لبه پرتگاه است


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان این که او و همسرش تهدید به قتل شده اند به خشونت در جامعه اسراییل اذعان و اعلام کرد:کل جامعه اسراییل در لبه پرتگاه قرار داد.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تهدید به مرگ شد/لاپید: اسراییل در لبه پرتگاه است وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان این که او و همسرش تهدید به قتل شده اند به خشونت در جامعه اسراییل اذعان و اعلام کرد:کل جامعه اسراییل در لبه پرتگاه قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سما، یاییر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آغاز نشست حزب آینده ای هست ، گفت: این هفته این پیام را دریافت کردم که یاییر لاپید، امیدوارم امروز از سرطان بمیری، تو دقیقا مثل هیتلر هستی.

به زودی یک گلوله از سمت من و یا شخص دیگری دریافت خواهی کرد .

همسرم نیز این پیام را دریافت کرد که تو و یاییر لاپید مستحق عذاب و مجازاتی از سمت خداوند هستید، امیدوارم خداوند از شما انتقام بگیرد .

لاپید در ادامه گفت: خطر این نیست که سیاستمداران بیشتری به قتل برسند، شنیدن چنین چیزی وحشتناک است، خطر بزرگ این است که ما به این واقعیت تبدیل شویم، این خشونت در تمامی زمینه های زندگی ما نفوذ می کند در خیابان ها و مدرسه ها و اگر الان با هم آن را متوقف نکنیم ، به یک جامعه خشن و مملو از نفرت تبدیل خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تهدید به مرگ شد/لاپید: اسراییل در لبه پرتگاه است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تهدید به مرگ شد/لاپید: اسراییل در لبه پرتگاه است