مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-09سياسي

تشدید نظارت بر برگزاری تورهای طبیعت گردی زنجان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: در راستای برخورد با تورهای غیرمجاز و توسعه برنامه های گردشگری در استان، تورهای طبیعت گردی سامان دهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، علی اکبر شرفی اظهار کرد: در راستای برخورد با تورهای غیرمجاز و توسعه برنامه های گردشگری در استان، تورهای طبیعت گردی فصل پاییزی سامان دهی می شود.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی در مورد تورهای غیرمجاز و نیز برنامه های حمایتی از همه دفاتر خدمات گردشگری نیز از جمله اقدامات این اداره کل در حوزه تورهای طبیعت گردی خواهد بود.

همچنین این تورها می توانند در راستای توسعه گردشگری پایدار موثر بوده و باعث رونق در بحث هتل داری و اشتغال زایی و درآمدزایی در حوزه گردشگری شوند.

شرفی متذکر شد: همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی در راستای عملیاتی شدن طرح های مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است.

فعالیت گروه های کوهنوردی و طبیعت گردی یک بحث کاملاً تخصصی است و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند باید آموزش های لازم را دیده باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: تورهای طبیعت گردی و گردشگری یکی از راه های توسعه گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر برگزاری تورهای طبیعت گردی زنجان

تشدید نظارت بر برگزاری تورهای طبیعت گردی زنجان