مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-09سياسي

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد بانک ها


نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای دولتی و بانکهای واگذار شده در اجرای اصل 44 قانون اساسی موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مجلس گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای دولتی و بانکهای واگذار شده در اجرای اصل 44 قانون اساسی را بررسی کرده و در نهایت با 187 رای موافق با این تقاضا موافقت کردند.

محورهای این تحقیق و تفحص به شرح زیر می باشد: 1_ بررسی عملکرد بانکهای دولتی و اصل 44 2_ چرا بانکها به مصوبات مجلس از قبیل برنامه ششم و قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و شورای پول و اعتبار عمل نمی کند.

3_ بررسی عملکرد بانکهای دولتی و بانکهای اصل 44 در اجرای قانون مبارزه با پولشویی 4_ بررسی عملکرد این بانکها در اعطای وام قرض الحسنه ازدواج به جوانان 5_ بررسی عملکرد این بانکها در اعطای انواع تسهیلات به افراد حقیقی و حقوقی و همچنین پیگیری وصول مولقعات و مطالبات 6_ بررسی عملکرد این بانکها در کاهش نقش بنگاه داری بانکها در حمایت از تولید ملی 7_ بررسی نقش این بانکها و شرکتهای تابعه در التهابات بازار مسکن ، بورس و ارز انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد بانک ها

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد بانک ها