مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-09سياسي

مک کانل: جمهوری خواهان نگاهشان به آینده باشد


سناتور مشهور آمریکایی که رهبری جمهوری خواهان در مجلس سنا این کشور را دارد، ضمن اشاره به انتخابات میان دوره ای کنگره در سال آینده، گفت که جمهوری خواهان روی گذشته تمرکز نکنند.

- به نقل از رویترز، میچ مک کانل رهبر اقلیت جمهوریخواهان در مجلس سنا آمریکا اعلام کرد که جمهوری خواهان در انتخابات کنگره 2022 باید به جای توجه به دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، بر روی بدعهدی های ادعایی دموکرات ها تمرکز کنند و گفت که مبارزات انتخاباتی نباید درباره گذشته باشد.

وی در همین رابطه گفت: کلید سال 2022 این است که با مردم آمریکا درباره احساس آنها نسبت به دولت جدید و کنگره دموکرات و آنچه انجام می دهند، بحث کنیم.

مک کانل در پاسخ به این پرسش که آیا وی در پاسخ به این سوال که آیا رویکرد جمهوری خواهان این است که ترامپ را در طول مبارزات انتخاباتی سال آینده دور نگه دارند، گفت: انتخابات مربوط به آینده خواهد بود، نه گذشته.

انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در سال 2022 مشخص می کند که کدام حزب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2024 دستور کار کنگره را تعیین می کند.

امید جمهوری خواهان برای بازپس گیری اکثریت در هر دو مجلس از سه شنبه گذشته، زمانی که گلن یانگکین جمهوری خواه به فرمانداری ویرجینیا دست یافت، افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مک کانل: جمهوری خواهان نگاهشان به آینده باشد

مک کانل: جمهوری خواهان نگاهشان به آینده باشد