مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-09اجتماعي

8 مرکز یادگیری محلی سواد آموزی در استان سمنان وجود دارد


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مراکز یادگیری محلی سوادآموزی استان از یک مرکز در سال 97 به هشت مرکز در سال 1400 ارتقا یافته اند.

- ، با بیان اینکه ارتقای مراکز یادگیری سواد آموزی محلی استان سمنان در راستای توسعه عدالت آموزشی در سطح استان سمنان در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد، تاکید کرد: تعداد این مراکز هم اکنون هشت باب است در حالی که در سال 97 فقط یک باب از این مراکز در سطح استان فعالیت داشت.

وی سوادآموزی را فرصت دوم یادگیری دانست و با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی در این راستا بسیار مؤثر هستند، افزود: در مراکز یادگیری محلی تلاش خواهد شد در کنار آموزش سواد پایه مهارت های اساسی زندگی نیز به سوادآموزان ارائه شود.

معاون سوادآموزی استان سمنان با بیان اینکه در مراکز یادگیری محلی همچنین حقوق شهروندی نیز تدریس می شود، ابراز کرد: سواد آموزان در این محل ها مهارت های فردی و مهارت های شغلی نیز می آموزند تا بتوانند در کنار سواد آموزی شرایط بهتری در زمینه کاری نیز پیدا کنند.

ادهم با بیان اینکه یونسکو به تازگی بی سوادی را عدم داشتن مهارت می داند لذا طرح راه اندازی مراکز یادگیری محلی به منظور توانمند سازی افراد و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در سطح استان نیز اجرا می شود، گفت: مرکز یادگیری محلی بر افزایش مهارت های اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مرکز یادگیری محلی سواد آموزی در استان سمنان وجود دارد

8 مرکز یادگیری محلی سواد آموزی در استان سمنان وجود دارد