مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-09سياسي

بحران جذابیت ضد قهرمان ها در سریال های شبکه نمایش خانگی


این روزها بحث محبوبیت کاراکترهای منفی در سریال های شبکه نمایش خانگی داغ شده، از این رو لازم است اقدامات لازم از سوی دستگاه های مربوطه جهت تولید محتوای متناسب با فرهنگ کشور انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسام الدین نعمتی عضو شبکه پژوهشگران هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام طی یادداشتی نوشت: مدتی است در سریال های شبکه نمایش خانگی شاهد تولید و پخش مجموعه هایی هستیم که در آن ها کاراکترهایی منفی، ضد قانون، ضد ارزش و با هنجارهای غلط، در عین حال دارای پرستیژ و شخصیتی کاریزماتیک به تصویر کشیده شده که غالب مخاطبین را شیفته خود می کنند.

ریشه محبوبیت این کاراکترها به دو عامل برمی گردد: نخستین عامل، استراتژی بازاریابی حسی می باشد که توسط کارگردان و عوامل یک سریال با استفاده از ابزارهای هنری به کار گرفته می شود.

دومین عامل، نوع پرداخت به شخصیت های منفی می باشد که موجب می شود بیننده ارتباط نزدیکی با آن ها برقرار کند.

علاوه بر این، رسوخ تفکرات ماکیاولیستی در جامعه، گسترش نسبی گرایی اخلاقی و تغییر سبک زندگی مردم، از تبعات محبوبیت ضد قهرمان ها می باشد.

بنابراین لازم است کم کاری دستگاه های مسئول در زمینه تولید محتوای مناسب جبران شده و با یک مدیریت قوی و کارآمد، پرداختن به قهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران جذابیت ضد قهرمان ها در سریال های شبکه نمایش خانگی

بحران جذابیت ضد قهرمان ها در سریال های شبکه نمایش خانگی