مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-09سياسي

200 خانه هلال در مناطق مختلف استان اردبیل راه اندازی شده است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 200 خانه هلال برای ارائه خدمات به مردم روستاها و بخش های مختلف در مناطق مختلف استان راه اندازی شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 200 خانه هلال برای ارائه خدمات به مردم روستاها و بخش های مختلف در مناطق مختلف استان راه اندازی شده است.

عزت اله ضربی 17 آبان در دیدار با مدیران حوزه های علمیه استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر برای تمامی اقشار خدمات متعددی ارائه می دهد.

عضو شورای اداری استان اردبیل بیان کرد: مردم شاکله اصلی جمعیت هلال احمر هستند و همه داشته های این جمعیت از مردم و برای مردم است.

وی اضافه کرد: طلاب و روحانیون با مردم و به خصوص در مناطق کم برخوردار و روستاها ارتباط تنگاتنگی دارند و این روند می تواند به عنوان بازو و سفیران هلال احمر برای تشکیل تیم های حمایتی و روانی طلاب در جهت حل مشکل مردم راهگشا باشد.

این مسئول تصریح کرد: تمامی کارهای انجام شده توسط جمعیت هلال احمر عام المنفعه و داوطلبانه است.

مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل هم گفت: حوزه های علمیه در تمامی حوادث و مسائل استان ورود پیدا کرده و به مردم خدمات می دهد.

حجت الاسلام مهدی نوروزی اضافه کرد: حوزه های علمیه استان اردبیل آماده همکاری با جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ابعاد مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 خانه هلال در مناطق مختلف استان اردبیل راه اندازی شده است

200 خانه هلال در مناطق مختلف استان اردبیل راه اندازی شده است