مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-09اقتصادي

ایجاد 23 هکتار گلخانه در شهرستان رزن


همدان_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: در شهرستان رزن 23 هکتار گلخانه ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ظاهر ظاهر پور در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان رزن با بیان اینکه حفظ منابع آب در استان همدان با دو رویکرد تغییر الگوی کشت و توسعه گلخانه ها اجرا می شود گفت: در شهرستان رزن 23 هکتار گلخانه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در راستای تغییر الگوی کشت تلاش این است که درآمد خانوار در بخش کشاورزی با تغییر الگوی افزایش یابد افزود: محصولی در استان باید کشت شود که هم مصرف آب کمتری داشته باشد و هم درآمد و سود بالای نصیب کشاورز کند.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار همدان از کشاورزان رزنی خواست تا کسانی که زمین های کشاورزی با چاه آب دارند در زمین های خودشان حداقل 3 تا 5 هکتار گلخانه ایجاد کنند.

وی از صدور مجوز ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان خبر داد و گفت: تلاش این است که محصولات کشاورزی از استان صادر شود.

ظاهر پور مجاهد اظهار کرد: در راستای ایجاد گلخانه و توسعه کشت محصولات با نیاز آبی کم بیش از 500 میلیارد تومان سازمان جهاد کشاورزی در قالب تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار می دهد.

سید رضا سلامتی فرماندار رزن در این جلسه با اشاره به کاهش سطح زیر کشت محصولات پر آب بر همچون سیب زمینی و هندوانه در شهرستان رزن گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 23 هکتار گلخانه در شهرستان رزن

ایجاد 23 هکتار گلخانه در شهرستان رزن