مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-09سياسي

اقامه نماز مهم ترین راهبرد مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است


رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به اهمیت نماز در ادارات و مدارس، گفت: اقامه نماز مهم ترین راهبرد مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است.

- با بیان اینکه نهضت برپایی نماز به عنوان ستون دین در مدارس باید قوت بگیرد، اظهار کرد: ترویج نماز تضمین کننده سلامت اجتماع است.

وی با اشاره به اینکه هر قدمی که برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه برداشته می شود در واقع تضمین کننده سلامت جامعه و امنیت فرزندانمان است، افزود: ملائک هنگام حساب و کتاب دنیا در وهله نخست به سراغ این فریضه الهی می روند.

مدیران از هر فرصتی برای خدمت و نشر ارزش های دینی استفاده کنند حجت الاسلام حبیبی گفت: اهمیت و ارج نهادن به نماز جز وظایف ذاتی هر مسلمان است و توصیه می کنیم که تمامی دستگاه های اجرایی به فراخور وظایفی که دارند در ترویج این امر تلاش کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با تاکید بر اینکه نماز یک فریضه واجب است، اظهار کرد: آیات و احادیث بسیاری در باب اهمیت نماز در دین مقدس اسلام وجود دارد و مهم ترین آنها در سوره های بقره، نساء، یونس و مومنون است.

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه در آیات و روایت بسیار زیادی به اهمیت برپایی نماز اول وقت و به ویژه صورت جماعت تاکید شده و همواره نیز این موضوع مورد توجه بوده که کار نباید مانعی برای تأخیر در برپایی نماز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز مهم ترین راهبرد مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است

اقامه نماز مهم ترین راهبرد مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است