مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-09اجتماعي

مانور زلزله فرضی در کرمانشاه برگزار شد


مانور زلزله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره متوفیان و آسیب دیدگان زلزله آبان ماه سال 96، در محل پارک شرقی کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مانور زلزله امروز با همراهی و هماهنگی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره متوفیان و آسیب دیدگان زلزله آبان ماه سال 96 در منطقه پارک شرقی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

هدف از انجام این مانور به روزرسانی و میزان آمادگی تجهیزات و توان امدادی اعضا مدیریت بحران است.

عادل شفیعی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه در حاشیه این مانور، اظهار داشت: این مانور با حضور تمامی دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در پارک شرقی به مناسبت سالگرد زلزله آبان ماه سال 96 سرپل ذهاب برگزار شد.

وی ادامه داد: رسما این مانور از ساعت 11 امروز آغاز شد که سناریو آن این است که ساعت 9:16 دقیقه زلزله فرضی اتفاق افتاده که بعد از آن جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری تشکیل شده و مدیران استان ها نسبت به اعزام نیروها و کارهایی که باید در منطقه انجام شود، اقدام کرده اند.

شفیعی سنجش میزان آمادگی تمامی دستگاه های خدمات رسان در حوادث و سوانح را هدف اصلی از برگزاری این مانور دانست و گفت: در این مانور چند برنامه از جمله اردوگاه اسکان اضطراری، احداث بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله فرضی در کرمانشاه برگزار شد

مانور زلزله فرضی در کرمانشاه برگزار شد