مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-09سياسي

بین المللی نبودن شرکت ها بزرگترین چالش اکوسیستم کارآفرینی


دبیر اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان گفت: بزرگترین چالشی که امروز مانع گسترش اکوسیستم کارآفرینی کشور شده بین المللی نبودن شرکت هاست و استارتاپ های ایران به دلیل تحریم ها محدود به بازارهای داخلی شده اند.

- ایسنا/اصفهان دبیر اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان گفت: بزرگترین چالشی که امروز مانع گسترش اکوسیستم کارآفرینی کشور شده بین المللی نبودن شرکت هاست و استارتاپ های ایران به دلیل تحریم ها محدود به بازارهای داخلی شده اند.

کوروش خسروی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند فضای کارآفرینی کشور طی چند سال گذشته، اظهار کرد: از سال 81 که مرکز کارآفرینی در دانشگاه اصفهان راه اندازی شد تا به امروز، شاهد تغییرات بسیاری در اکوسیستم کارآفرینی هستیم.

وی تاکید کرد: تغییرات اکوسیستم کارآفرینی کشور طی 20 سال گذشته معادل تغییراتی است که می توانست طی 100 سال در کشور رخ دهد و سرعت آن بسیار بالا بوده است.

دبیر اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان با ذکر مثالی توضیح داد: طی سال های نخست دهه هشتاد نه تنها هیچ دادگاهی در کشور برای رسیدگی به دعاوی مالکیت فکری وجود نداشت، بلکه کارشناسان، قضات و وکیل نیز تخصص لازم را در این بخش نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین المللی نبودن شرکت ها بزرگترین چالش اکوسیستم کارآفرینی

بین المللی نبودن شرکت ها بزرگترین چالش اکوسیستم کارآفرینی