مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-09سياسي

باید در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه امام (ره) باشیم


همه ما باید در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه امام(ره) باشیم.

  - خبرنگار مهر ، حسین سیستانی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان اظهار داشت: امروز باید رهرو خط امام راحل و رهبر کشور باشیم و در مسیر خواسته های رهبر کبیر انقلاب تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: همه ما باید در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه امام باشیم و بتوانیم در هر مسئولیت و محل خدمت راه انقلاب را پیش بگیریم.

فرماندار پیشین اصفهان در خصوص همکاری کوتاه با استاندار جدید اصفهان تصریح کرد: استاندار جدید مرتضوی در طول مدت کوتاه با نوع نگاه و منش خود روش و راه خوبی برای موفقیت پیش گرفته اند و امیدواریم با این راه بتوانند تمامی چالش های پیش رو را حل کنند.

وی با اشاره به تخصص فرماندار جدید اصفهان ابراز داشت: احمدی از چهره های خدوم و زحمتکش اصفهان است، او در سایه رهنمودهای استاندار و همکاری مردم در سنگرهای مختلف موفق خواهند شد.

سیستانی در پایان اظهار داشت: آرزوی قرار گرفتن زیر پرچم امام را داریم و امیدواریم بتوانیم موجب افزایش عشق به امام و امید به زندگی در کشور شویم.

وی گفت: از خدا خواستم در اوج فشار بتوانم متانت داشته باشم و همواره تلاش داشتم هر روز یک گره از کار مؤمن باز کنم و کسی پشت در اتاق من نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه امام (ره) باشیم

باید در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه امام (ره) باشیم