مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-09سياسي

فعالیت 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد ایلام


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در حال حاضر بیش از 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد مناطق روستایی و شهری این استان فعالیت دارند.

- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد: فعالیت 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد ایلام ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در حال حاضر بیش از 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد مناطق روستایی و شهری این استان فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در بازدید از کانون فرهنگی و هنری و کتابخانه مهدی موعود(عج) روستای حیدرآباد، بخش سیوان از توابع ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: یکی از فعالیت های مهم کانون های مساجد به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی توجه به توسعه و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین نسل جوان به ویژه در مناطق روستایی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد مناطق روستایی و شهری این استان فعالیت دارند، گفت: در این تعداد کانون فرهنگی و هنری 85 باب کتابخانه عمومی با دارا بودن بیش از 40 هزار جلد کتاب فعالیت دارند که در طول سال پذیرای علاقه مندان به کتاب به ویژه جوانان و نوجوانان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد ایلام

فعالیت 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد ایلام