مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-09اجتماعي

نیازمند تغییر برخی رویکردها در مدارس شاهد هستیم


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند تغییر برخی رویکردها در مجموعه مدارس شاهد هستیم تاکید کرد: مدارس شاهد باید مظهر اقتدار و جریان سازی های فرهنگی در میان دانش آموزان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در ششمین همایش ملی تجلیل از رتبه های زیر 100 کشوری بدون سهمیه دانش آموزان شاهد و ایثارگر که در باغ موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه ابتدا به این دانش آموزان که نشان دادند در عرصه علم و علم آموزی و مجاهدت های علمی بدون درنظر گرفتن هیچ ملاحظه و سهمیه ای، از سرآمدترین ها هستند تبریک می گویم گفت: این تنها بخش کوچکی از دستاوردهای این مجموعه بزرگ در کشور است که به فرمان امام (ره) و نگاه هوشمندانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت و تاکنون هم استمرار یافته و برکات بسیاری برای مجموعه فرزندان شاهد و ایثارگر به همراه داشته است.

وی افزود: در کنار این فرزندان، دانش آموزان دیگری هم از فضای خوبی که برای تحصیل و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در این مدارس شکل گرفته بهره بردند و معتقدیم باید این اتفاق بیفتد.

هرچند تصور می کنم علی رغم اینکه کارهای خوب انجام شده با وضعیت مطلوبی که مدنظر است فاصله زیادی داریم و دینی که فرزندان شهدا و ایثارگران نسبت به ما، نظام و انقلاب دارند بسیار فراتر از اینهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تغییر برخی رویکردها در مدارس شاهد هستیم

نیازمند تغییر برخی رویکردها در مدارس شاهد هستیم