مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-09اجتماعي

طرح منع تردد شبانه تأثیری در ترافیک اصفهان ندارد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: از ساعت 10 شب به بعد اعمال شدن یا نشدن قانون محدودیت تردد تأثیری در ترافیک شهر ندارد، اما اجرای طرح زوج و فرد در حوزه ترافیکی تأثیر دارد و مطالبه مردم است.

- سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح منع تردد شبانه در ستاد ملی کرونا مصوب و در استان ها نیز اجرا شد، در مورد کارآمد بودن این طرح در کنترل همه گیری کرونا نیز باید مسئولان بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی نظر دهند، اما در حوزه ترافیکی در اصفهان، اصراری به منع تردد شبانه نداریم.

وی بابیان اینکه از ساعت 10 شب تا 3 صبح مشکل ترافیکی در اصفهان نداریم و نیازی به اعمال محدودیت تردد برای این ساعات نیست، گفت: در حوزه سلامت حتماً ستاد مقابله با کرونا تشخیص داده که این طرح در پیشگیری از انتشار ویروس مؤثر است و این موضوع در تخصص من نیست، اما در حوزه ترافیک تأثیری ندارد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان، افزود: از ساعت 10 شب به بعد چه محدودیت تردد باشد و چه نباشد، تأثیری در ترافیک شهر ندارد، اما اجرای طرح زوج و فرد واقعاً در حوزه ترافیکی تأثیر دارد و مطالبه مردم است.

وی بابیان اینکه در ساعات و محدوده اجرای طرح زوج و فرد بیشتر خیابان های مرکز شهر شلوغ است و ترافیک سنگینی داریم، گفت: مردم از این ترافیک سنگین گلایه دارند و یکی از راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح منع تردد شبانه تأثیری در ترافیک اصفهان ندارد

طرح منع تردد شبانه تأثیری در ترافیک اصفهان ندارد