مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-09فرهنگي

کتاب «سلام سردار2» در چهارمحال و بختیاری چاپ می شود


مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سردار دل ها در چهارمحال و بختیاری از چاپ کتاب «سلام سردار2» خبر داد و گفت: شاعران سراسر کشور تا 15 آذرماه فرصت دارند اشعار خود با موضوع «شهید سلیمانی» را به دبیرخانه این کانون ارسال کنند تا اشعار بعد از بازبینی و بررسی داوران برای چاپ گزینش شود.

- محمد برزویی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: کتاب سلام سردار2 به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی در دو بخش کودک و نوجوان چاپ خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سردار دل ها در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سه داور با تحصیلات دکترای ادبیات فارسی اشعار را بازبینی می کنند، افزود: شاعران سراسر کشور تا 15 آذرماه فرصت دارند اشعار خود را به دبیرخانه این کانون ارسال کنند که اشعار بعد از بازبینی و بررسی داوران برای چاپ گزینش می شود.

وی با بیان اینکه از مجموع اشعار ارسالی حدود 20 الی 24 شعر برای چاپ انتخاب می شود، ادامه داد: هر شاعر تنها می تواند یک اثر در مورد شهید سلیمانی ارسال کند همچنین این کتاب دارای 12 نقاشی دستی نیز خواهد بود که از میان آثار ارسالی گزینش می شود.

برزویی بیان کرد: کتاب اول در دی ماه سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهید سلیمانی با مجموع آثار 63 شاعر کشوری که 12 شاعر آن از شعرای استانی بودند منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «سلام سردار2» در چهارمحال و بختیاری چاپ می شود

کتاب «سلام سردار2» در چهارمحال و بختیاری چاپ می شود