مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-09اقتصادي

عملیات لایروبی خرم رود آغاز شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تحقق وعده لایروبی رودخانه خرم آباد، پس از بازدید میدانی خبر داد.

- احمدرضا دالوند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی بارندگی های چند روز اخیر، با حضور برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان از وضعیت رودخانه شهر خرم آباد بازدید میدانی به عمل آمد که پس از بررسی شرایط، تصمیماتی مبنی بر ساماندهی حریم و بستر خرم رود اتخاذ و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس مقرر شد دستگاه های اجرایی استان که تجهیزات و خودروهای مختص لایروبی رودخانه را در اختیار دارند، ظرف یک هفته نسبت به همکاری با شهرداری خرم آباد اقدام کنند.

دالوند تصریح کرد: به منظور اثربخشی بیشتر و سرعت عمل در روند ساماندهی رودخانه، هر کدام از دستگاه های اجرایی استان مسئولیت لایروبی محدوده معینی از رودخانه را عهده دار شده و از امروز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

معاون استاندار لرستان افزود: علاوه بر لایروبی رودخانه، پاکسازی حریم و بستر خرم رود از زباله ها بخش دیگری از عملیات ساماندهی است که امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی، این فرآیند در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

وی عنوان کرد: عملیات ساماندهی خرم رود صرفاً با استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی اجرایی شده و به دلیل هزینه بر بودن و طولانی تر شدن زمان اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات لایروبی خرم رود آغاز شد

عملیات لایروبی خرم رود آغاز شد