مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-09اجتماعي

ممنوعیت به کارگیری مجدد آموزش دهندگانی که 2 سال متوالی قطع همکاری داشته اند


دستورالعمل اجرایی «مدیریت بهینه منابع انسانی و ساماندهی مطلوبتر نیروی انسانی حوزه سوادآموزی» از سوی سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استانها ابلاغ شد.

- شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی در حوزه سوادآموزی ابلاغ شد ممنوعیت به کارگیری مجدد آموزش دهندگانی که 2 سال متوالی قطع همکاری داشته اند دستورالعمل اجرایی مدیریت بهینه منابع انسانی و ساماندهی مطلوبتر نیروی انسانی حوزه سوادآموزی از سوی سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استانها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شیوه نامه که از سوی شاپور محمدزاده، رییس سازمان نهضت سوادآموری ابلاغ شده مدیریت بهینه منابع انسانی و ساماندهی هرچه مطلوب تر نیروی انسانی حوزه سوادآموزی و همچنین تسهیل شرایط توزیع عادلانه و استفاده حداکثری از منابع انسانی مجرّب را مدنظر دارد.

در ماده 2 این شیوه نامه آمده است که استفاده بهینه از نیروی انسانی (آموزشی) موجود با رعایت استانداردهای فنی و اخلاقی جزء مأموریت اصلی این سازمان است.

لذا ادارات کل آموزش و پرورش حجم ابلاغی (بی سواد و کم سواد) خود را به روش مدرسه محوری و از طریق معلمان رسمی، پیمانی در ساعات غیر موظف و به صورت پرداخت حق التدریس با ابلاغ انشایی و آموزش دهندگان فعال (برون سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت به کارگیری مجدد آموزش دهندگانی که 2 سال متوالی قطع همکاری داشته اند

ممنوعیت به کارگیری مجدد آموزش دهندگانی که 2 سال متوالی قطع همکاری داشته اند