مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-09اجتماعي

وابستگی 70 درصدی کشور در صنعت طیور/زمینه های تعامل دانش بنیان ها با صنعت کشاورزی


سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با تاکید بر اینکه در بخش صنعت طیور وابستگی 70 درصدی وجود دارد، گفت: این در حالی است که دانشگاه ها و مراکز علمی پراکنده در کشور در این حوزه وجود دارد، - سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با تاکید بر اینکه در بخش صنعت طیور وابستگی 70 درصدی وجود دارد، گفت: این در حالی است که دانشگاه ها و مراکز علمی پراکنده در کشور در این حوزه وجود دارد، ولی ارتباطات سیستماتیک با یکدیگر ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر اسماعیل قادری فر در بیستمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت و دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور افزود: بخش کشاورزی علی رغم وجود پتانسیل های نوآوری در کشور، با نوآوری بیگانه هستند.

وی با اشاره به ظرفیت های فناورانه موجود در شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری با تاکید بر اینکه با ایجاد ارتباط میان این نهادها با بخش های کشاورزی قادر به گذر از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی صنعتی هستیم، یادآور شد: در این راستا اقدام به برگزاری دو نمایشگاه فناورانه شرکت های فعال در این حوزه شده است.

قادری فر اظهار کرد: علاوه بر آن به کلیه زیر مجموعه استانی شبکه اقتصادی بخش کشاورزی ابلاغیه ای را ارسال کردیم که با دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری ارتباط برقرار کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی 70 درصدی کشور در صنعت طیور/زمینه های تعامل دانش بنیان ها با صنعت کشاورزی

وابستگی 70 درصدی کشور در صنعت طیور/زمینه های تعامل دانش بنیان ها با صنعت کشاورزی