مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-09اقتصادي

ثبت نام متقاضیان جامانده از طرح جهش تولید مسکن تا اول آذر آغاز شود


استاندار کرمانشاه بر لزوم آغاز ثبت نام متقاضیان جامانده در استان از طرح جهش تولید مسکن تا ابتدای آذر ماه خبر داد.

- ثبت نام متقاضیان جامانده از طرح "جهش تولید مسکن" تا اول آذر آغاز شود ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه بر لزوم آغاز ثبت نام متقاضیان جامانده در استان از طرح "جهش تولید مسکن" تا ابتدای آذر ماه خبر داد.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز(18 آبان) شورای مسکن استان با اشاره به شروع طرح جهش تولید مسکن در کشور گفت: در تمامی استان ها ثبت نام برای این طرح شروع شده، اما در استان کرمانشاه اسم برخی شهرها در لیست ثبت نامی نیست و نیاز است که مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان هرچه سریعتر در این زمینه رایزنی کنند.

وی افزود: مردم کرمانشاه در این زمینه مطالبه عمومی دارند و نیاز است که هرچه سریعتر ثبت نام در شهرهای جامانده کرمانشاه هم شروع شود که از دیگر استانها عقب نمانیم.

بازوند با اشاره به ثبت نام 73 هزار نفر در طرح قبلی اقدام ملی مسکن در سطح استان، گفت: در حال حاضر که مسئولین راه و شهرسازی استان عدم پالایش ثبت نامی های قبلی را دلیل حذف برخی شهرهای استان در ثبت نام متقاضیان جامانده در طرح جدید جهش تولید مسکن اعلام می کنند، انتظار این است که این ثبت نامی ها هرچه سریعتر پالایش شده که بتوان سامانه را برای ثبت نام متقاضیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام متقاضیان جامانده از طرح جهش تولید مسکن تا اول آذر آغاز شود

ثبت نام متقاضیان جامانده از طرح جهش تولید مسکن تا اول آذر آغاز شود