مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-09اقتصادي

کرمانشاه جزو 5 استان اول ایران از نظر صادرات غیرنفتی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از نظر صادرات غیرنفتی جزو پنج استان اول کشور است، گفت: بهبود زیرساخت های مرزی استان نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از نظر صادرات غیرنفتی جزو پنج استان اول کشور است، گفت: بهبود زیرساخت های مرزی استان نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است.

محسن دارابی در نشست خبری که امروز (18 آبان) برگزار شد، از اهمیت صادرات در استانی مانند کرمانشاه با داشتن بیش از 371 کیلومتر مرز مشترک با عراق یاد کرد و ادامه داد: وجود پنج مرز رسمی و یک بازارچه در استان و هم مرزی با هر دو بخش اقلیم کردستان و بخش مرکزی عراق، مزیت های صادراتی کرمانشاه را دو چندان می کند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه از دیرباز پیشینه زیادی در تجارت و صادرات داشته، قدمت بیش از 100 ساله گمرک خسروی و بیش از 70 ساله گمرک پاوه را گواهی بر این مدعا دانست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معتقد است، تجارت نقطه کلیدی و پیشران توسعه کرمانشاه خصوصا توسعه اقتصادی است و کمک می کند چرخ تولید و اقتصاد استان بهتر بچرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه جزو 5 استان اول ایران از نظر صادرات غیرنفتی است

کرمانشاه جزو 5 استان اول ایران از نظر صادرات غیرنفتی است