مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-09بين الملل

مرندی: آمریکا و متحدانش از حمله ادعایی به نخست وزیر عراق سود می ‎برند


«سید محمد مرندی» متخصص مطالعات آمریکا به یک شبکه تلویزیونی بین المللی گفت، نیروهای وابسته به آمریکا از حمله ادعایی اخیر به منزل نخست وزیر عراق سود می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تحلیلگر ارشد سیاسی و متخصص مطالعات آمریکا درباره سنگ اندازی ها و تحرکات واشنگتن برای برهم زدن روابط خوب عراق با ایران و دیگر کشورهای همسایه هشدار داد.

سید محمد مرندی معتقد است که آمریکا و نیروهای نزدیک به آن از حمله ادعایی پهپادی اخیر به اقامتگاه مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق منتفع می شوند.

مرندی که دکترای ادبیات انگلیسی را از دانشگاه بیرمنگام راشا تودی در ابتدای مصاحبه خود با دکتر مرندی گفت: پروفسور! ظرف چند ساعت بعد از حمله (به اقامتگاه مصطفی الکاظمی) یک ژنرال ایرانی از بغداد دیدن کرد و گفت که ایران هیچ ارتباطی به این حمله پهپادی ندارد اما یک ژنرال عراقی گفت که آنها اعتقاد دارند که منشا حمله پهپادی از شرق بغداد است که در آنجا شبه نظامیان عراقی مورد حمایت ایران فعالیت دارند و او به حمله پهپاید ماه سپتامبر و حمله به فرودگاه اربیل هم اشاره کرد.

ارزیابی شما از این بیانیه ها و اظهارات متناقض چیست؟ استاد دانشگاه تهران در جواب گفت: خوب به نظر من مهم ترین موضوعی که اینجا باید به خاطر سپرد، این است: اول، هیچ کس کشته نشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی: آمریکا و متحدانش از حمله ادعایی به نخست وزیر عراق سود می ‎برند

مرندی: آمریکا و متحدانش از حمله ادعایی به نخست وزیر عراق سود می ‎برند