مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-09اقتصادي

ماجرای نخل فروش و سرمایه هایی که حارج می شوند/ باید مشکل را ریشه ای حل کنیم


رییس انجمن ملی خرمای ایران با بیان اینکه نخل ها سرمایه های کشورند و باید از آنها صیانت کنیم، گفت: اگر کم آبی یا شوری آب علت فروش نخل بوده باید برای آن چاره ای اندیشید و قطعا با کندن درختان و فروش آن به کشورهای دیگر مشکلی حل نخواهد شد.

- رییس انجمن ملی خرمای ایران با بیان اینکه نخل ها سرمایه های کشورند و باید از آنها صیانت کنیم، گفت: اگر کم آبی یا شوری آب علت فروش نخل بوده باید برای آن چاره ای اندیشید و قطعا با کندن درختان و فروش آن به کشورهای دیگر مشکلی حل نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در یکی از استان های کشور و در منطقه روستایی برخی در حال بیرون آوردن نخیلات از ریشه و فروش آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

در این ویدیو گفته می شود علت فروش نخل ها کم آبی و بی آبی بوده و اگر همین روال ادامه یابد بسیاری از کشاورزان ناچار به فروش نخل هایشان خواهند بود.

در این راستا و در پاسخ به این سوال که آیا موضوع فروش نخل به کشورهای همسایه صحت دارد یا خیر؟ محسن رشید فرخی- رییس انجمن ملی خرمای ایران به ایسنا گفت: بعد از شنیدن این خبر با برخی از دست اندرکاران در استان بوشهر تماس گرفتم.

آنها این موضوع را تایید کردند اما شاید مساله به حدی که در برخی رسانه ها بزرگ می شود، نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نخل فروش و سرمایه هایی که حارج می شوند/ باید مشکل را ریشه ای حل کنیم

ماجرای نخل فروش و سرمایه هایی که حارج می شوند/ باید مشکل را ریشه ای حل کنیم