مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-09اقتصادي

صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه 91 درصد رشد داشته است


رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از رشد 91 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی میرجاوه به کشور پاکستان در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، مسعود نکودری اظهار داشت: 529 هزار و 885 تن کالا در این مدت توسط 23 هزار و 469 دستگاه کامیون از پایانه مرزی میرجاوه به کشور پاکستان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 277 هزار و 701 تن کالا رشد 91 درصدی در تناژ و ناوگان را نشان می دهد.

وی گاز مایع، قیر و هیدروکربن را از عمده کالاهای صادراتی از پایانه مرزی میرجاوه در این مدت ذکر کرد و افزود: این پایانه از جایگاه ویژه ای از لحاظ حمل و نقل، ترانزیت کالا و تردد مسافر برخوردار است و همواره یکی از پایانه های فعال کشور در حوزه صادرات، واردات و ترانزیت بشمار می رود به طوری که علاوه بر رشد 91 درصدی صادرات با عملکرد بسیار مطلوب رشد 105 درصدی در ترانزیت کالا در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته برای استان رقم زده است.

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از واردات 147 هزار و493 تن کالا در این مدت از طریق پایانه مرزی میرجاوه به کشور خبر داد و افزود: برنج، نارنگی و کنجد عمده کالاهای وارداتی این پایانه مرزی را تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه 91 درصد رشد داشته است

صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه 91 درصد رشد داشته است