مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-09اجتماعي

افتتاح نخستین بوستان مناسب ساز ی شده کودکان معلول شرق کشور در مشهد


مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از افتتاح نخستین مجموعه مناسب سازی شده جهت ورزش کودکان معلول شرق کشور در مشهد همزمان روز جهانی معلولین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، مسعود فیروزی از افتتاح نخستین مجموعه مناسب سازی شده جهت ورزش کودکان معلول شرق کشور در مشهد همزمان روز جهانی معلولین خبر داد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: این مجموعه هم اکنون در بوستان و در راستای تحقق شعار شهر مهربان در حال ساخت و نصب است و در روزهای آینده مورد آزمایش نهایی قرار می گیرد.

وی افزود: شهرداری مشهد با همکاری کارشناسان بهزیستی و جامعه معلولین خراسان رضوی، وسایل بازی این بوستان ها را برای کودکان دارای معلولیت مناسب سازی می کنند.

فیروزی با بیان این مطلب که در فاز نخست، این طرح برای کودکان اوتیستیک، کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی و کودکان نابینای زیر 10 سال مناسب سازی می شود،این افتتاحیه را آغاز یک برنامه منظم و دوره ای برای مناسب سازی وسایل بازی تمام بوستان های مشهد و سایر شهرستان های خراسان رضوی دانست.

دبیر ستاد مناسب سازی خراسان رضوی گفت: با فرمانداری های شهرستان های استان که رییس کمیته فنی مناسب سازی در شهرستان ها هستند در حال رایزنی هستیم تا دست کم در بوستان هایی که امکانات کافی وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین بوستان مناسب ساز ی شده کودکان معلول شرق کشور در مشهد

افتتاح نخستین بوستان مناسب ساز ی شده کودکان معلول شرق کشور در مشهد