مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-09سياسي

درخواست اسراییل از کلمبیا برای مقابله با ایران


کلمبیا به تازگی عضو شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی شده و اسراییل انتظار دارد این کشور آمریکای لاتین در آژانس بین المللی انرژی هسته ای در کنار اسراییل و در مقابل ایران بایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصرایران، از روزنامه اسراییلی جروزالم پست ، رییس جمهوری اسراییل از همتای کلمبیایی خود خواست در مبارزه با برنامه هسته ای ایران، در کنار اسراییل باشد.

در جریان دیدار دیروز (دوشنبه) ایوان دوکه مارکز رییس جمهوری کلمبیا با آیزاک هرتزوگ همتای اسراییلی، ایران یکی از اصلی ترین محورهای گفتگو بود.

در این دیدار رییس جمهوری اسراییل از همتای کلمبیایی خواست با توجه به عضویت این کشور در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ( IAEA) برای مقابله با برنامه هسته ای ایران با اسراییل همکاری کند.

به نوشته جروزالم پست: ایران مهمترین موضوع امنیتی در دستور کار ایوان دوکه مارکز ، رییس جمهوری کلمبیا، در دیدارهای روز دوشنبه خود با آیزاک هرتزوگ رییس جمهوری و نفتالی بنت نخست وزیر اسراییل بود.

کلمبیا اخیرا در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پذیرفته شده و هرتزوگ ابراز امیدواری کرد که این کشور آمریکای لاتین در کنار اسراییل نبرد دیپلماتیک معناداری علیه برنامه هسته ای ایران را پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اسراییل از کلمبیا برای مقابله با ایران

درخواست اسراییل از کلمبیا برای مقابله با ایران