مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-09فرهنگي

مراقب جزییات و رنگ در طراحی استیکر باشید


رییس هیات داوران سومین دوره جایزه سال «استیکر» خطاب به شرکت کنندگان این جشنواره بیان کرد جزییات و رنگ آثار باید طوری طراحی شود که در سایز کوچک و در صفحه موبایل همچنان قابل مشاهده باشد.

- به نقل از ستاد خبری رویداد، بهرام عظیمی رییس هیأت داوران سومین دوره جایزه سال استیکر ، در توصیه ای به شرکت کنندگان این دوره گفت: شرکت کنندگان باید این نکته را در نظر داشته باشند که ما قرار است خروجی آثار را در صفحه موبایل تماشا کنیم.

در دوره های قبل این مشکل وجود داشت که ما وقتی اثر را به صورت تابلو و در ابعاد بزرگ نگاه می کردیم، بسیار زیبا و جذاب بود، اما وقتی ابعاد این اثر کوچک و به یک استیکر برای استفاده در پیام رسان داخلی و خارجی تبدیل می شد، بسیاری از جزییات از بین می رفت و ما با یک تصویر نامفهوم روبه رو می شدیم.

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین نکاتی که شرکت کنندگان باید در طراحی استیکر رعایت کنند، این است که کار باید جزییات داشته باشد، اما این جزییات طوری طراحی شود که در سایز کوچک هم دیده شود.

نکته دوم اینکه اثر باید رنگ داشته باشد، اما طوری باشد که وقتی این استیکر را در سایز کوچک و در موبایل نگاه کردیم طیف رنگ ها خیلی نزدیک به هم نباشند که غیرقابل تشخیص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب جزییات و رنگ در طراحی استیکر باشید

مراقب جزییات و رنگ در طراحی استیکر باشید