مراقب جزییات و رنگ در طراحی استیکر باشیدرییس هیات داوران سومین دوره جایزه سال «استیکر» خطاب به شرکت کنندگان این جشنواره بیان کرد جزییات و رنگ آثار باید طوری طراحی شود که در سایز کوچک و در صفحه موبایل همچنان قابل مشاهده باشد. - به نقل از ستاد خبری رویداد، بهرام عظیمی رییس هیأت داوران سومین دوره جایزه سال استیکر ، در توصیه ای به شرکت کنندگان این دوره گفت: شرکت کنندگان باید این نکته را در نظر داشته باشند که ما قرار است خروجی آثار را در صفحه موبایل تماشا کنیم. در دوره های قبل این مشکل وجود داشت که ما وقتی اثر را به صورت تابلو و در ابعاد بزرگ نگاه می کردیم، بسیار زیبا و جذاب بود، اما وقتی ابعاد این اثر کوچک و به یک استیکر برای استفاده در پیام رسان داخلی و خارجی تبدیل می شد، بسیاری از جزییات از بین می رفت و ما با یک تصویر نامفهوم روبه رو می شدیم. وی بیان کرد: یکی از مهم ترین نکاتی که شرکت کنندگان باید در طراحی استیکر رعایت کنند، این است که کار باید جزییات داشته باشد، اما این جزییات طوری طراحی شود که در سایز کوچک هم دیده شود. نکته دوم اینکه اثر باید رنگ داشته باشد، اما طوری باشد که وقتی این استیکر را در سایز کوچک و در موبایل نگاه کردیم طیف رنگ ها خیلی نزدیک به هم نباشند که غیرقابل تشخیص شود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |