مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-09سياسي

دختر دوترته از انتخابات شهرداری فیلیپین انصراف داد


دختر رییس جمهوری فیلیپین، تنها چند روز مانده به پایان مهلت تغییرات نامزدهای انتخابات شهرداری شهر داوائو سیتی، از نامزدی در این انتخابات انصراف داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از چنل نیوز ایژیا، سارا دوترته-کارپیو، دختر رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین که احتمال زیادی برای نامزدی اش در راستای جانشینی پدرش مطرح بود، دلیل کناره گیری اش از رقابت های شهرداری را اعلام نکرد، اما به حامیانش در فیسبوک گفت که اطلاعیه های بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد.

این زن 43 ساله در سال جاری، در نظرسنجی ها در مورد نامزدهای مورد نظر برای ریاست جمهوری، صدرنشین بوده، اما گفته است که این شغل را نمی خواهد.

فیلیپین در ماه مه 2022، انتخاباتی را برای مناصب دولتی، از رییس جمهوری گرفته تا فرمانداران، شهرداران و مقامات محلی برگزار می کند.

پنجره تغییر نامزدها در 15 نوامبر بسته خواهد شد.

او با اعلام اینکه سباستین دوترته، برادر و معاونش به جای او نامزد خواهد شد، گفت: عصر امروز (سه شنبه) از نامزدی خود برای شهرداری شهر داوائو انصراف می دهم.

دوترته-کارپیو بارها گفته است که علاقه ای به نامزدی برای ریاست جمهوری ندارد، اما اخیراً تمایل خود را برای ایجاد اتحاد با نامزد دیگر ریاست جمهوری، فردیناند بونگ بونگ مارکوس جونیور ابراز کرد؛ او پسر جنجالی و همنام دیکتاتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر دوترته از انتخابات شهرداری فیلیپین انصراف داد

دختر دوترته از انتخابات شهرداری فیلیپین انصراف داد