مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-09سياسي

خیران مدرسه ساز در ساخت هنرستان ها مشارکت کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به حضور چشمگیر خیران مدرسه ساز استان در تامین فضای آموزشی از آنان خواست، با توجه به سیاست های جدید وزارت آموزش و پرورش در راستای حمایت از کارآفرینی و مهارت آموزی جوانان، - در ساخت هنرستان ها بیشتر مشارکت کنند.

احمد ترحمی دوشنبه شب در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز استان که از طریق ویدیو کنفرانس با حضور محمد مخبر معاون رییس جمهوری برگزار شد، افزود: خیران بنیانگذاران سخاوت و مناعت طبع هستند و هرگونه تشکر و قدردانی متعلق به این بزرگواران است.

وی ادامه داد: یزد خیران زیادی دارد که سال هاست در حمایت از نظام تعلیم و تربیت حضور دارند لذا دست بوس خیران هستیم.

معاون استاندار از افراد خیر خواست با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در برخی مناطق استان خصوصا مناطق کمتر برخوردار و محروم را مدنظر قرار دهند تا شاهد توسعه و گسترش عدالت آموزشی در همه نقاط استان باشیم.

ترحمی ادامه داد: همچنین به دلیل تداوم فعالیت مدرسه سازی باید محل هایی برای درآمدزایی مدرسه در نظر گرفته شود تا وقفه ای در کمک به واحدهای آموزشی به وجود نیاید.

معاون استاندار اظهار کرد: مجمع خیرین هنرستان ساز با توجه به نیاز کشور که در برنامه تحول آموزش و پرورش نیز مورد تاکید است، باید تقویت شود و با ساخت هنرستان علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران مدرسه ساز در ساخت هنرستان ها مشارکت کنند

خیران مدرسه ساز در ساخت هنرستان ها مشارکت کنند