مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-09سياسي

«با چشمانی باز» نوشته سید محمد سادات اخوی منتشر شد


رمان «با چشمانی باز» جدیدترین اثر سید محمد سادات اخوی، فرزند سید محمدرضا سادات اخوی از عالمان دینی تهران و یزد توسط انتشارات به نشر منتشر شد.

- رمان با چشمانی باز جدیدترین اثر سید محمد سادات اخوی، فرزند سید محمدرضا سادات اخوی از عالمان دینی تهران و یزد توسط انتشارات به نشر منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز تهران، راهی مشهد الرضا(ع) می شود، در طول مسیر یکی از دوستانش نیز با او همراه می شود، در جریان این سفر، حوادثی رخ می دهد که به حضرت رضا(ع) پیوند می خورد.

با چشمانی باز ، مجموعه ای از دلبستگی ها و وابستگی ها است که افراد به نوعی در زندگی خود به آن گرفتار می شوند؛ صفحات پایانی رمان در مشهد و پیرامون حرم امام رضا(ع) اتفاق می افتد و آدم های جدیدی به قصه وارد می شوند و دیداری که سر نمی گیرد و چشمانی که باز می شود.

سید محمد سادات اخوی فرزند سید محمدرضا سادات اخوی از عالمان دینی تهران و یزد در شهریور ماه 1352 در تهران به دنیا آمد و از نویسندگان و شاعران معاصر است.

مسئولیت دفتر ادبیات بچه های مسجد (حوزه هنری)، مدیریت امور ادبی و معاونت هنری (سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران)، مدیریت شورای نویسندگان پخش رادیو فرهنگ (صدا و سیما)، طراحی، مشاوره و اجرای بیش از 65 پروژه فاخر فرهنگی و پیشینه 21 سال نویسندگی و 17 سال کارشناس-مجری و برنامه سازی هم زمان در صدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«با چشمانی باز» نوشته سید محمد سادات اخوی منتشر شد

«با چشمانی باز» نوشته سید محمد سادات اخوی منتشر شد