مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-09سياسي

مطالبه گری هدف رسانه های انقلابی است


مدیرعامل مجمع فعالان رسانه های انقلابی در استان همدان با بیان اینکه یکی از اهداف رسانه های انقلابی مطالبه گری از مسوولان است گفت: رسانه ها ناظر بر عملکرد مسوولان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، زهره پوروهابی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی همدان ما با بیان اینکه مجمع فعالان انقلاب اسلامی تشکلی غیر دولتی است که در فضای رسانه فعالیت می کند اظهار کرد: این تشکل مجمع و هیات مدیره دارد و بر اساس انتخابات عضو می شوند و طی این سال ها جریان سازی یکی از اهداف آن بوده است.

وی با بیان اینکه انواع رسانه ها در همدان وجود دارد که در این مجمع نیز عضو هستند افزود: ما جزو معدود استان های غرب کشور هستیم که سه روزنامه داریم و خبرگزار ی های مختلفی هم مستقر هستند که از پرتراکنش ترین خبرگزاری های منطقه غرب کشور هستند.

مدیرعامل مجمع فعالان رسانه های انقلابی در استان همدان با بیان اینکه حضور این رسانه ها ظرفیت خاصی است که هم رسانه ای ها و هم مردم باید قدر این ذخایر فرهنگی و رسانه ای را بدانند بیان کرد: در کنار مجمع فعالان به این جمع بندی رسیدیم که از این ظرفیت موجود استفاده کنیم به طوری که برای جلب توجه مردم استان و بالطبع مطالبه گری مشکلات آنها موضوعات استان را مورد بررسی قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری هدف رسانه های انقلابی است

مطالبه گری هدف رسانه های انقلابی است