مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-09اقتصادي

امکان از سرگیری صادرات محصولات گروه ملی فولاد فراهم شد


رییس اتاق بازرگانی اهواز از صدور کارت بازرگانی گروه صنعتی فولاد ایران خبر داد و گفت: این شرکت می تواند از این پس بدون هیچ مشکلی و با داشتن کارت بازرگانی نسبت به صادرات اقدام کند.

- شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به مسایلی که در بحث حساب های مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی شرکت گروه ملی فولاد ایران وجود داشت، این شرکت در صادرات کالا و همچنین داشتن کارت بازرگانی دچار مشکلاتی شده بود.

وی افزود: جلسات و پیگیری های بسیاری برای حل مشکل صدور کارت بازرگانی این شرکت از سوی بخش های مختلف انجام شد تا بتوان نسبت به حل مساله اقدام کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: خوشبختانه اکنون این پیگیری ها به نتیجه رسیده و مشکل صدور کارت بازرگانی شرکت گروه ملی فولاد ایران حل و کارت بازرگانی این شرکت صادر شده است.

عموری بیان کرد: با توجه به صدور کارت بازرگانی گروه ملی فولاد ایران، این شرکت می تواند از این پس بدون هیچ مشکلی و با داشتن کارت بازرگانی محصولات خود را به خارج از کشور صادر کند و صادرات خود را مانند گذشته از سر بگیرد.

وی ادامه داد: اعتبار کارت بازرگانی گروه ملی فولاد ایران 5 ساله است و از این پس امکان واردات تجهیزات، مواد اولیه مورد نیاز و همچنین صادرات محصولات این واحد تولیدی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان از سرگیری صادرات محصولات گروه ملی فولاد فراهم شد

امکان از سرگیری صادرات محصولات گروه ملی فولاد فراهم شد