مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-09اقتصادي

بهبود بازار خرمای استان بوشهر با جدیت دنبال می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با برنامه های مختلف به دنبال بهبود بازار خرمای استان بوشهر در داخل و خارج از کشور هستیم.

- ، سید حسین حسینی ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات خرما اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه خرما است و سالانه 165 هزار تن خرما در این استان تولید می شود.

وی رونق بازار خرمای استان را یک اولویت و ضرورت دانست و اضافه کرد: افزایش سرانه مصرف خرما در بازارهای داخلی و گسترش و تنوع بازارهای صادراتی درجهت رونق اقتصادی بازار خرما در استان دنبال می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به میزبانی استان بوشهر از صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی از تلاش برای راه یافتن خرما به سبد مصرف این صنایع خبر داد.

وی بیان کرد: عرضه محصول خرما استان بوشهر در نمایشگاه توانمند سازی کسب و کارهای کوچک ، متوسط در منطقه پارس جنوبی عسلویه نیز می تواند فرصت خوبی برای به دست آوردن بازار مصرف در بین شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی باشد.

حسینی فرهنگ سازی و ترویج مصرف خرما در بین اقشار مختلف جامعه را یکی از راهکارهای بهبود بازار خرما دانست و خواستار تلاش رسانه ها در مسیر معرفی خرمای استان بوشهر و افزایش مصرف آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود بازار خرمای استان بوشهر با جدیت دنبال می شود

بهبود بازار خرمای استان بوشهر با جدیت دنبال می شود