مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-09سياسي

اشتغال زایی جوانان شاهرودی در سایه مهارت آموزی میسر می شود


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اشتغال جوانان شاهرودی در سایه مهارت آموزی میسر می شود، گفت: نقش دانشگاهیان در رفع بیکاری و اشتغال زایی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

- ، حجت الاسلام عباس امینی در نشست ظهر سه شنبه خود با مسئول دانشگاه فنی و حرفه ای خواهران شاهرود به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه مراکز فنی و حرفه ای در اشتغالزایی جوانان و کمک به اقتصاد کشور دارای مزیت های بی بدیلی هستند، تاکید کرد: اشتغالزایی جوانان و کمک به اقتصاد کشور از جمله کارکردهای این مراکز محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی جوانان شاهرودی در سایه مهارت آموزی میسر می شود و نقش دانشگاهیان در رفع بیکاری و اشتغالزایی بسیار مهم و تأثیرگذار است، افزود: نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و در این بستر آموزش فنی و حرفه ای نیز در کنار مسائل علمی و فرهنگی به ارتقای توانمندی های جوانان شهرستان شاهرود کمک می کند تا شانس اشتغال آنها افزون گردد.

شیرین محمدی پناه رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود نیز در این دیدار با بیان اینکه ماهیت این دانشگاه تحول گرایی و کارآفرینی است، گفت: مهارت آموزی اقتصادی ترین نوع آموزش است که می تواند از بسیاری آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری جلوگیری کند لذا سعی کرده ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی جوانان شاهرودی در سایه مهارت آموزی میسر می شود

اشتغال زایی جوانان شاهرودی در سایه مهارت آموزی میسر می شود