مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-09بين الملل

شروط سازمان حج و زیارت برای از سرگیری سفر های زیارتی سوریه/ مقام سوری: امکانات مهیاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت کشور در سفر به سوریه، - شروط سازمان حج و زیارت برای از سرگیری سفر های زیارتی سوریه/ مقام سوری: امکانات مهیاست رییس سازمان حج و زیارت کشورمان در سفر به سوریه روز دوشنبه با وزیر سیاحه و گردشگری سوریه دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت کشور در سفر به سوریه، روز دوشنبه با وزیر سیاحه و گردشگری سوریه دیدار کرد و طی این دیدار با محمد رامی رامتینی با اشاره به واکسیناسیون علیه کرونا و کاهش مبتلایان به اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برقراری مجدد سفر های زیارتی اظهار کرد: از حدود 2 هفته قبل مقدمات اعزام زائران ایرانی به عراق را فراهم کردیم.

وی ابراز امیدواری کرد: از سرگیری اعزام زایران ایرانی به سوریه و زیارت حرم های مطهر حضرت زینب و رقیه سلام الله علی ها نیز با گفتگو های دو جانبه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه تسهیل شرایط برقراری مجدد این سفر های زیارتی محور مورد پیگیری و جمع بندی نهایی در جریان این سفر است، گفت: به طور قطع بعد از تعطیلی چند ساله این سفر ها، راه اندازی دوباره آن با مشکلاتی همراه خواهد بود که زمینه سازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط سازمان حج و زیارت برای از سرگیری سفر های زیارتی سوریه/ مقام سوری: امکانات مهیاست

شروط سازمان حج و زیارت برای از سرگیری سفر های زیارتی سوریه/ مقام سوری: امکانات مهیاست