مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-09دانش

دریافت مدال نقره پژوهشگر پسادکتری دانشگاه فردوسی مشهد در رویداد IWIS لهستان


پژوهشگر پسادکتری گروه مدیریت ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، با طراحی و ساخت ماسک بیولوژیکی گیاهی مبتنی بر فناوری نانو موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره رویداد IWIS لهستان شد.

- ایسنا/خراسان رضوی پژوهشگر پسادکتری گروه مدیریت ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، با طراحی و ساخت ماسک بیولوژیکی گیاهی مبتنی بر فناوری نانو موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره رویداد IWIS لهستان شد.

دکتر بابک عظیمی ثانوی، پژوهشگر پسادکتری گروه مدیریت ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد ماسک بیولوژیکی گیاهی مبتنی بر فناوری نانو را طراحی کرد که موفق به کسب مدال نقره رویداد IWIS لهستان شد.

در دوران همه گیری ویروس کرونا، ماسک های صورت یکی از مهمترین تجهیزات بهداشتی هستند، علی الخصوص در کشورهایی که در تزریق واکسن با تاخیر عمل کرده اند.

انواع مختلفی از ماسک ها در بازار وجود دارد و این تنوع از زمان شیوع ویروس کرونا چندین برابر شده است.

هدف از طراحی و ساخت این ماسک خاص، کشف و بهبود معایب و کمبودهای ماسک های موجود در بازار است که طی مطالعات و بررسی های میدانی انجام شده است.

این ماسک از 4 لایه به شرح زیر تشکیل شده است: 1- لایه چهارم: لایه داخلی کتان و پنبه با روکش کیتین هیدروکسید پتاسیم 2- لایه سوم: لایه میانی الیاف ترکیبی لوفا و لیمو گراس 3- لایه دوم: لایه بیرونی نانوالیاف و در نوع بالینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مدال نقره پژوهشگر پسادکتری دانشگاه فردوسی مشهد در رویداد IWIS لهستان

دریافت مدال نقره پژوهشگر پسادکتری دانشگاه فردوسی مشهد در رویداد IWIS لهستان