مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-09اجتماعي

بهبود ترافیک بافت مرکزی شهر بیرجند / برخی خیابان ها یکطرفه می شود


معاون هماهنگی استاندار خراسان جنوبی از یکطرفه شدن برخی خیابان های بافت مرکزی بیرجند تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای طرح شاهد بهبود ترافیک در مرکز استان خواهیم بود.

- ، محمد فرهادی ظهر سه شنبه در شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: موضوع یکطرفه کردن معابر باید با لحاظ تمامی مباحث اجتماعی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه موضوع یکطرفه کردن برخی معابر موجود در بافت مرکزی شهر بیرجند، مطالبه مردم است، بیان کرد: این موضوع در شورای ترافیک استان نیز مطرح شده که شهرداری مکلف به تحقیقات لازم در زمینه اجرای طرح بوده است.

وی با بیان اینکه مطالعات طرح جامع حمل و نقل بیرجند انجام شده است، گفت: شهرداری بر پایه آمار تردد محورهای مختلف هسته مرکزی شهر بیرجند، سه طرح را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

فرهادی ابا بیان اینکه یکی از این طرح ها توسط مشاور طرح جامع ارائه شده، عنوان کرد: طرح دوم مربوط به گذشته است و طرح سوم نیز از ترکیب این دو است که محاسن و معایب هر سه مورد در جلسه امروز مورد نقد و بررسی اعضا قرار می گیرد.

وی افزود: با لحاظ تأثیراتی که هر طرح بر مسائل اجتماعی معابر مدنظر دارد، اعضا با طرح ترکیبی موافقت نموده و اجرای آن در دستور کار حوزه های متولی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود ترافیک بافت مرکزی شهر بیرجند / برخی خیابان ها یکطرفه می شود

بهبود ترافیک بافت مرکزی شهر بیرجند / برخی خیابان ها یکطرفه می شود