مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-09ورزشي

مسابقات ملی تکواندو و کاراته بسیج در مازندران برگزار می شود


معاون تربیت بدنی بسیج سپاه کربلا مازندران، از توسعه فعالیت های ورزشی محلات با همکاری حدود چهار هزار پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: - مسابقات تکواندو و کاراته بسیج کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ کاظم غفارپور بعدازظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی سالانه مسئولان هیئت های ورزش بسیج مازندران که به میزبانی هیئت جودوی بسیج استان در شهرستان آمل برگزار شد، گفت: ارتقای سطح سلامت ورزشکاران عضو بسیج و آمادگی جسمی و روحی آنان از مهمترین محورهای طرح در دست اجرای توسعه ورزش بسیج در سطح محلات است که در قالب طرح محله های مهدوی استان به طور همزمان اجرا می شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود سه هزار تیم کوچک و و بزرگ ورزشی زیرمجموعه بسیج در سطح استان فعالیت دارند که بیشتر این ورزشکاران در رشته های رزمی عضویت دارند.

معاون تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران به تدارک ویژه این معاونت برای برگزاری برنامه های ورزشی به مناسبت هفته بسیج در سطح استان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری جلسه هم اندیشی سالانه مسئولان هیئت های ورزش بسیج استان در شهرستان آمل، تدوین برنامه های شاخص به مناسبت هفته بسیج و تحقق برنامه های توسعه ورزش محله مهدوی (عج) و پایگاه ها و محلات استان تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ملی تکواندو و کاراته بسیج در مازندران برگزار می شود

مسابقات ملی تکواندو و کاراته بسیج در مازندران برگزار می شود