مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-09فرهنگي

تصویربرداری «حکم رشد» از 35 درصد گذشت/ انتشار اولین تصاویر


تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی در تهران در حال انجام است.

- به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه تلویزیونی حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان و بر اساس فیلمنامه ای نوشته سعید نعمت الله و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تهران آغاز شده و تاکنون 35 درصد از سریال تصویربرداری شده است.

همزمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز در حال انجام است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تصویربرداری این سریال تا بهمن امسال ادامه خواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی حکم رشد یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی و برای پخش از شبکه 3 سیما تولید می شود.

عوامل ساخت این سریال عبارتند است؛ نویسنده فیلمنامه: سعید نعمت الله، کارگردان: حسن لفافیان، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر فیلمبرداری: محمد ناصری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، تدوین:مهدی حسینی وند ، طراح چهره پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: حسین عالی نژاد، طراح لباس: الهام شعبانی، صدابردار: مهدی یگانه، فیلمبردار: حسین بذرافشان، بازیگردان: سیامک راشدی، دستیار یک کارگردان: حسن سالار، منشی صحنه: دنیا نادرخانی، عکاس: میثم محمدی، روابط عمومی: علی زادمهر، پزشک پروژه: فائزه حسینی، کارشناسی انتظامی: رحیم رمضانی، مشاور پروژه:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری «حکم رشد» از 35 درصد گذشت/ انتشار اولین تصاویر

تصویربرداری «حکم رشد» از 35 درصد گذشت/ انتشار اولین تصاویر