مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-09حوادث

نبود مجازات های بازدارنده برای جلوگیری از قطع درختان جنگلی


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی گفت: مجازات های بازدارنده برای جلوگیری از قطع درختان جنگلی وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی گفت: مجازات های بازدارنده برای جلوگیری از قطع درختان جنگلی وجود ندارد.

سرهنگ موسی الرضا حیاتی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر مجازاتی که برای قطع درختان وجود دارد، مجازات بهره مالکانه است که بار توقیف شده به نفع دولت ضبط می شود.

وی افزود: از سوی دیگر برای اینکه بار توقیف شده به نفع دولت ضبط شود، باید اثبات شود باری که توقیف شده متعلق به آن فرد بوده است.

سرهنگ حیاتی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد آن است که باید اثبات کنیم شخص دستگیر شده درختان را قطع کرده است.

وی با اشاره به اینکه میزان قطع درختان جنگلی در این استان نسبت به استان های شمالی کمتر است، بیان کرد: اما باید به این نکته توجه شود که گونه های ممنوع القطعی در جنگل ها وجود دارند که باید حفاظت بیشتری از آن ها صورت گیرد و برای حفاظت از درختان جنگلی و جلوگیری از قطع آن ها باید ایستگاه های ثابتی وجود داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اما این ایستگاه های ایست و بازرسی ثابت برای بررسی حمل چوب به علت کمبود نیرو در این استان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مجازات های بازدارنده برای جلوگیری از قطع درختان جنگلی

نبود مجازات های بازدارنده برای جلوگیری از قطع درختان جنگلی